Thursday, October 28, 2010

MaLunYer Red Worrior...

camni ke yg slalu dbangga2kan oleh rkyt klate... aduh malunye bila ade aksi begini ms perlwnan sparuh akhir klate vs kdah sabtu lalu....

 ni geng2 punk jambul merah... aksi yg x menyenangkan... xtau la tu yg pkai bra tu jntan ke betina... nmpk bdy jntan jer... tp tgk la aksi gay cium mulut, rmas @$@%tuttttt!!!!!! bangang bdk2 nih!!!!!! memalukan...

betina ni pun sekor....klua dr ceruk mana la nih... boleh pkai wat bndra negeri skirt pndek... memalukan poster2 dlm negeri kelantan yg bertudung litup tu je...bodoooo!!!!

new born jiran sblh umah

 ni la kwn yg slalu widad gaduh...bila jauh panggil...bila main sama asyik gaduh jer...klu skill snap gmbr gini knfem doh angel ank dr aku tu...
 kali ke-2 g umah zura & pokya br berpeluang nak riba bb...sbb bg vdad pegang kemra...suh dia snap...ok la ni kan??? ahaks
 ni la bb boy...tdo je keje... tp aku luper la tnya...sbb zura pun x kua bilik...huhuhu...

back from schl

 ank ummi berbaju krg & bergalas beg balik schl
 konon nyer nak posing r tu... bontot lentik dek pempes
ni muker buruk klu da berebut kemra...

Lwtn 5S ke MPC

 lebey krg krn tepaksa mewakili zon, aku ikut rombongan cik kiah ke MPC [wlu pun aku drv kete sdiri sbb lps tu trus nak ke suk]
 tenkiu krn m'alu-alukan kedatangan kami... rupanya lwtn kami samer dgn pej tanah...xdok muke lain...hehehe
 kaunter yg xde org duty sbb katanya br bertukar tmpt kje...
 2 org terpenting cari idea kat sudut 5s kat MPC
 tklimat di beri oleh encik Nik...
 waaaa...amt kusyuk dan tawaddoq dgr tklmat,,,ni tgh dgr tklmat 5s @ tklimat keselamatan dr cik comei eh...
 2 org ahli rmbongan yg plg suker b'tnya
 model banting 55
 cik cantik yg lentik sdg bg penerangan sms bwk melawat kwsn...zul kata ni adik ayani...ayani versi kurus...
 byknye pen dierrr...






ni sesi kelaparan mak n anak...keria n karipap jer??? ish ish ish...sib baik aku da mkn pg...

Tuesday, October 19, 2010

knfem sinGgah...




yg penting klu bwk mak2 byg... kne sgah cr mkn... aku lak x terasa nak tpau ape2 pun smlm wat blk opis... grg psg je??? ader lagikkkk... kedai mkn mskan pns ader kat blkg warong grg psg nih...
femes mokcik grg psg ni skjap... aku nok korg tgk skil mokcik ni menggoreng jer... n 1 lg nak tnjuk korg mokcik ni pkai kasut croc kaler putih tu...glemer sguh la kasut tu....




CgRat tO k'Lela...

jam dah menunjukkan kul2 pg....psl mata ni xleh lelap lg... actly mcm biasa aku dh t'tdo jam 9mlm td... kul11 aku sdr blk... & aku cont siapkan order craft bdk2 sch along & angh k'ela...

t'hr smlm aku,k'ela,ezam & k'fida ke HTAA,,, nengok k'Lela yg dh slmt melahirkan ank ke3...comey sgt bb boy nyer (bb mmg la comey kan???)... trasa nak dpt bb lg... ingt lg la cmne nak bedung2 bb... sbb widad dlu bertahan kne bedung smpai umur 3 bln...

ni la k'lela...mama kpd bb...amat pemalu org nyer... sgup xnak susukan ank slagi kami ader kat dpn dier.... jam pun dh menunjukkan 2ptg... kami tpaksa balik ke opis...

mcm biasa knfem perjalanan balik kami ader persinggahan...

Wednesday, October 13, 2010

bday kakda @kanTin jew!!!

hePi bday kak c-da... bday hr ahad hr tu... hr ni br smpt nak celeb,,, but sory... @kantin jerk..huhuhu... kek ni beli kat SR tau! pn.Nana sponser... k'ela spOnser 2 ekor siakap... & aku pula sponser 1/2 hrga mkn kat kantin tu...alhamdulillah,,,semua kenyang je kan t'hr td... amin... smoga semua pnjg umur & dmrahkan rezki hendaknya....

Cian Ibu Jariku...di Giget Tebuan!

balik kje hr isnin hr tu,,, singgah kat kedai jual lauk2 mnth... nak byr kat kaunter tetiba ada bende terbang masuk kat lengan baju sblh kiri... aku nak kuakan... nak rasa la apa bende yg duk terbang dlm lengan baju tu... tetiba """auchhh!!! huh,,,ape ni??sakitnyer?""" bdk kaunter tu trus ckp tebuan tu kak!!!!!!

niat nak ke kedai akuarium beli mknan ikan da terbantut,,, tokei kedai cepat2 g hiris limau nipis n suh bdk dia sapu kapur kat tgn aku... ketap gigi la aku duk thn sakit... g ambik ank kat taska menangis aku... blk2 umah col laki... br smpai KT la plakkk!!! dia suh aku wat petua tembakau + air liur... tenyeh2 n letak kat tmpt kne sengat... denyutnyer masih terasa...tp aku rs mcm da thn skit... g ambik air smyg...smyg (smbil thn sakit)... siap smyg pkai tdg cpai kunci kete terus ke klinik...

rmai lak kat klinik mlm tu... menahan denyutan lg la aku kat luar tu... jumpa doc... doc gtau kwsn tmn tas mmg byk tebuan...leh dikatakan seminggu ader je org p klinik sbb digigit tebuan... mana la srg tebuan tu yer... whai doc...jgn ckp byk,,,bg je injection!  balik umah mkn ubat n trus Zzzz...

bgn esokkan,,, bengkak pun dah surut... tp rs la skit2 lg... g kje jer... xde mc yerk... skit skit jewww... ptg tu rsnya semua nya dah ansur baik...








seMinar @ visTana...

bila da bace blog elajs... br aku ingt...aku lum up citer(pic2 @vstana) kat sini...ktorg xleh g memaner b'geng... nnt ni la pdhnyer...


yg psti gmbr botol air mineral pun jd mgsa kitorg...hehhehe...wat mcm x beser g otel jer kan???




bkn sng tau boz nak lps kami g memaner sama2... tqs bos... myb sbb smnr ni pun dlm ktn & 1/2day je...dia lps r kami hlg jap dr opis...











plastk swt yg b'sepah d ats meja ku...

smpai time utk lunch... masin wehhhh!!!


tmyan yg kne ngan tekak aku...

soton x ngam gak... xtau la tekak org laen...

tp bkn ini yg aku nak kongsi sbnrnya... aku nak kongsi... terjumpa (dlm seminar yg sama) ngan abg angkat elajs... ni diaaa....

licin kan????

Wednesday, October 6, 2010

seKoPi beDak...

1st day @ kg halaman... da terlepas pndg kat bedak... yg tangkas memandang & menggunakan nya si semek yg mmg suker ngat maen bdk tu... huh!!! 3x aku tepaksa mop lantai umah kat kg... asal kering tu napok plok puteh je kat lantai...

Friday, October 1, 2010

1 rakaat jer???

video 
1 rakaat je mek ni smyg... jadi la... baru2 blaja kang... yg aku x thn bgrnd soundtrack  upin ipin ms aku record video nih...har333...