Monday, August 16, 2010

aRt n deSign fRom wiDad aRt...

tHanks mYdear hBy...lePas gaDoh2 manJa 2mgGu Lps...akU dpt set sOfa baRu.. xDe La maHaL...pDan nGan uMah teRes aKu nih jerk... tP memUaskan La...cuMa kuReng sKit kaT kaLer saRung kusYen yg kaLer beiGe/kRim tu...tp dH org beLikan terIma je La...jGn banYak soNgeh...

tp semInggu je riwaYat kesuCian soFa neh...tenGok La pe Da jadik... aNak daRa ku meNunjuKkan baKat terPendam kaT saRung kusYen yG semeMangnYe aKu x bRape geMor nih, sejeNgkaL paNjangnYer...smoGa aNak daRa ku ini leh jaDik seOrg aRt desIgner yG terKenal 1 haRi nnt...aMIn.... (ni Pun akU raSa TER je nih...sbb biaSa widad conTeng2 kat kerTas jer...n waLL uMah akU pUn mAsih suCi muRni tau!)

Saturday, August 14, 2010

MuhaSabah diRi...Tragedi 3 RamaDhan

video
Tragedi 3 Ramadhan 1431 ... Puting Beliung Bazaar Ramadhan di Jasin


adaKah ini tanDa2 awaL ia seMakin hamPir dGn kite...? maRiLah kiTa muHasabah diRi & senTiasa inGat kePada-nYa...










kami pakat kumpul duit skit2 sorang...beli adiah kat tuan aji...tuan aji ni boz yg bley dikatakan best n masuk kepala... disenangi staf...sng berurusan... tp jodoh tuan aji ngan PTG x lama... da kne jadik YDP temerloh lak... kami turun temerloh nnt jgn lupa banje kami patin yer (blanje yg lain2 la...sbb aku x makan, ahaks!)

wiDad wiTh loVe granDma & gRandpa

huhu...kembangnyer rambut!nmpk ngat bgn tdo x mandi lg mek nih...
naek beskal la dulu
kali ni tokmak jd mangsa kne tolak
kejar tok abahhh!!!


dah masuk umah...mandi2 vdad snap gamba tokma tok abah lak


ni la tok abah widad

ni tokmak widad

we love u so much!

dOn't diStuRb me!

on pc jap...

lambatnyerrr...

byk kje nih...

mcm2 kne wat lak dah

aip...jgn kaco!!!!

Q...

panjangnye kne beratur @ KEMIRA nih.. aku akan g sini bila nak cr bekfes hujung2 mg...x lain x bukan menu feberet aku NASIK KERABUuuu...time ni g beli nak bwk ke senTosa rEsort banJe fidah n Yo yg lepAK2 situ...koNonnya aku nih nak bwk aL-widad manDi koLam gak la kaT situ...
sudahnye.... -->
takUt air la pulokkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!! eiiiiiiii......dan bukok seluar jerk!

3in1 bDay yg baSi...

hepi bday WATIE, LEMA & NANA

thanks 4 all,,,wlu da basi 1month...korang ttp ingat...kehkehkeh...aku tau korang pilih kek tu kaler kegemaran aku kan??? ahaks...!

ni pun celeb JV ngan farewell JT kan? kan? kan?
ni la matcHaq... JT kitorg yg kne transFer ke RomPeng.. sLmt menJaLankan  tuGas di temPat baRu...
keJe raJIn2 tau!

ni je yG mamPu kaMi baGi seBagai keNangAn...tu Pun naSeb baEk ader saLe... oPs!!!
eh eh...adEr kepaLa buDak la..saPe eKs??


ni la anak bos aku si HaiQaL yg manJa iTow...teCiknyer...mCm lum cUkup sTawOn...pdHal da nAk maSuk 2 taWon da pOn...


seDih ke 10sen ni??? lek kak...lek...nnt2 ader r tu...erk...ader dier kesah??? aHaks... iKan di Laut,,,asAm di daRat,,, di daLam kuaLi berTemu jua...iBaraT buKu berTemu rUas Laaa... hanYa tuHan yg tau....

Friday, August 13, 2010

p-Za wiTh bF oN His bDay...

jom maen beskal!


widad dah pndai kayuh skit2...ok la...xde la aku kne tolak dia a-z...

pLay da mUsic bOx

sTep 1 : pUsh da sTart bUtton... da x pYh uMmi tOLong da... aNak ummi da pNdai

sTep 2 : sAy cHeeSeee bUrger... ;-)

taska ummi ummu...



.....dibuka pd hujung minggu (utk ank jiran sblh shj) ahaks...

malasnye nak tulis panjang2...widad ni kaco je la...sebok ngan dia plak...

Wednesday, August 4, 2010

study lg...

smpat lg diskas2 b4 exam hr ke-2...bedebor skit sbb yg ni temuduga...sah2 aku failed nih...dah la membaca senak otak... migrain...apa pun x masuk...

sTudY gRoup La koNon

dLm gamBar : ziana, marina, iQah, aku n duAn... mat duan toLong amek kan gambar...
study la konon,,,siap bukak lappy kat sini baca2 soklan spot... hampeh 1 pun x kua exam esokkan harinya...


agak2 besar x meja bulat nih?

kat sini dah muat 14org...ade space lg tau

yg menarik nya kat sini dgn kisah balang2 marina... har333...kami2 je yg tau apa terjadik!