Friday, January 15, 2010

bEst nYer Mek ni tDo...

Lately aku x tau naper...mls ngat nok update blog...mlm ni mai rjin skit...pdhal aku ni sbnrnyer kne kemas kain baju nak ke KL blk kje ptg sok... bkan sng tmpg somi ke KL... nak hntr brg2 adik aku...nak ambik hp baru...nak jmpa akak n ank2 buah aku... xdan nak jln mner pun ni...ikut kelapangan laki je la,,, x mgharap bwk jln sbb tau dier ader kje... dpt tmpg g KL pun jadikla...kesian si mek aku tu x jln ke mana pun...
isnin mak cuti penat tau!!!! hehehehe...




best kan ank aku tdo...dlm buai pun leh tgkat dgu...huhuhu!!!

gmbr ni snap ms ank aku tdo hjg mg lps,,,alahai best nyer... klu la aku leh selena tu kan best,,,ni doh ader ank jgn hrplah leh tdo lena... jap td je terlena sejam 2 lps mkn ubt batuk n sesema yg br beli smlm...tu pun sbb vdad dh tdo...