Sunday, April 4, 2010

bad srvice counter @ TNB Ktn???

ei...alkisahnyer...aku xpuas ht lsung bila nak berurusan @ TNB Ktn ni...bukan 1st time tkene gni... dh msuk kali ke4 kotnyer sjk aku duk Ktn ni...susah betul laaa...nak tnya apa2 mmg sakitkan ht... patutnyer bleh col je nak tnya kan,,,no fon TNB pun dah tercetak kat setiap bil,,,tp bila col...operator (time jwb,,,klu xharam gak la),,,terus pass col ke customer srvis... yg tu la nak lyn org dtg...yg tu la kne jwb col,,,jwbnyer mmg org @ cstmr srvc tu x lyn la pgilan fon kan...baik xyah tulis no fon klu gtu!!!!

bila tru ke kaunter... kul330 ambik no... no.giliran anda 3104... no.giliran skrg 3092....kul430 aku lum dpt jmpa cstmr srvc tau...1jam++ dh tggu tau... y yer??? 1cstmr katakan ambik ms 15mnt...aku rs klu semua cnter bukak,,, cpt je kot,,,ni 1 je kaunter wehhhh.... bad srvc gilerrr!!!

akak tdg mrh tu sorg je attnd custmr... giler r!!!!!kaunter 6&7 xde org k!