Tuesday, November 23, 2010

Black Canyon Coffee

@ 4.45pm aku terima panggilan oleh si baju merah...mengundangku join mkn kat BCC(ecm)... tpt kul5 aku terus meluru ke punch card... jgn lpskan peluang time si baju merah itu tgh mud yg begitu baek skali...
smpai je kat ecm...si brother baju mrh da abis pun mkn... tp sbb nak tmn aku mkn di ordernyer eskrim yg melelehkan air liur aku...skit pun x bg try...

wlu d mana berada...aku ttp pilih minuman kesukaan aku... tea beng!!!!


ok jgk mknan berputar nih...klu widad ader knfem x mkn sbb sedikit pdas... ape2 pun alhamdulillah knyg di belanja si baju merah... mcm couple2 plak...ank x g ambik lg kat taska.. teman si baju merah masuk pusing2 ecm dulu...hihihi... hujan lbt kat luar time nak balik tu...akibatnye aku terperangkap dlm jem kat dpn stadium... 4 x turn trfc light br lps aku gerak menuju ke bypass...