Monday, October 17, 2011

@ BOH view point

lepas melawat ke kilang boh x jadik nak masuk teashop terus... rasa nak memenatkan diri panjat ladang BOH dulu...

dr kilang turun ke view point...

larat x vdad nih? jgn mntak dokong dah...aku pun gayat...

 nasib baik vdad nak pimpin tgn ngan abahnyer...

turn aku plak pimpin tgn vdad... jauhnye abh vdad amek gambo... :(

da nak smpai menara daaa...

yeay!!! da smpai view point!!!!!
pissss!!! mi angin kuat...nak ujan laaa... 

nak update fb terus la tu amek gambo ngan tab... hihihi

da lama x amek gambo bertiga ginih...hihihi

asal gambo aku, x comey... (ke memang aku x comey eh??) ekekekkek...

udoh ler... gelap semacam langit...kan x sempat turun...

en.somi : best x widad??
widad : besttttt!!!
en.somi : penat tak?
widad : x penat punnn...
en.somi : widad nak dtg lg x?
widad : x nak laaa...
(harharhar!!! tau pun penat!!!)

bye! bye! BOH view Point... aku pun xtau brp tahun lg nak smpai balik ke sini.. ntah2 ni kali pertama & terakhir aku jejak kaki ke sini.. mane la tahu...