Sunday, September 16, 2012

Jamuan Raya @ taman pandan aman

Aku gagahkan hati utk join jamuan rye kat tmn aku ni.. Mklumla wlu dah bertahun duk cni.. Aku x brp mesra dgn jiran2 blok blkg... Hari kje kua pg blk da gelap... Hr cuti mmg terperap dlm rmh... X mcm org laen yg slalu boley lepak ptg2 kat simpang lorong masuk blok aku.. Sbb segan kat azie n zura yg ajak join bg sumbangan duit n tolong2 utk jamuan tu... Maka pergi la jgk aku... Mmg aku kekok la skit.. Mcm semua memandang aku yg ala2 sombong dgn diorg... Bkn aku sombong... Tp krg peramah sbb xde topik yg nak disembang... Kat jmuan tu pun aku x byk bercakap... Smpai ade yg tnya siapa aku... N duk rmh mana 1... Aku hnya hidup dgn dunia aku... Maafkan aku wahai jiran2 setaman ku... Hanya aku yg memahami siapa aku... Haha... (teruknya aku!!!!)