Tuesday, January 11, 2011

11.1.11 - PecaH laGi...

huRm...br niat nak landing2 rehat2 di ptg hr aku dpt MC nih.... tetiba... prapppppp!!!!!!!! cermin akuariuam en.somi pecah wat kali ke2... cuma bezanya tiada kaca2 bertaburan mcm yg 1st dulu...yg ni just terbelah jer... huhuhu... bende paling utama, aku terkam kat widad yg tgh tdo (pdhal x kne pun belah vdad),,, cuma takut terrrrpecah belah widad tdo lakkk... tergamam widad tgk aku berlari amek besen n baldi tadah air yg mencurah2 atas lantai... konfem doh mcm aku basuh lantai umah je ari ni... 1/4 karpet basah x sempat diselamatkan... yg kering pun aku x larat angkat apetah lg kapet yg basah kne air...esok luser konfem kua aroma  yg memeningkan kepala...uwaaaa... en.somi boleh wat slamber je aku tepon...esok kot tu balik sini...suh aku g beli oksigen betri... maner smpat... lantai pun baru siap mop je nih...ank plok x sihat...asyik tdo je... bangun mkn ubat smbg tdo lg...bgun je nak bedokong... tawakal je la...hope ikan2 yg ader ni still idup smpai ke esok hr...air dlm akuarium ade 1/3 lg...oksigen aku dah x on... tp still menitik la air... besen mandi vdad ms bb yg membuat jasa tadah bwh akuarium tu now... huhuhu...

berguna gak besen bb tu kan? ingat xde guner daa...