Tuesday, January 11, 2011

11.1.11 - DeMam ~ KliNik Yaw

dah sekian lama vdad x dmam... mlm td temp high smpai 39.2 klu x silap... sbnrnya da byk hr, asal mlm minah ni demam,,,tp mlm td la aku nmpk dier flat sgt2,,,
pg ni aku amek kptsn bwk vdad g klinik...mulanya nak g klinik biasa... klinik bukak kul9,,,tp doc x nmpk btg idung,,, staf klinik tu kata x tentu...dlm kul10 kot br doc msuk...
so,, aku kua dulu klinik... klu blk umah dlu lmbt lak aku nak p klinik balik...alg2 da kat lua, aku terus je bwk vdad ke klinik pkr yaw...lgpun biasanya ubat kat klinik yaw dpt membantu vdad...
aku smpai dlm 9.45am kat klinik yaw... ya rabbi rmai nye manusia nak jmpa doc yaw... baru giliran ke6... aku punyer turn yg ke25.. aku rasa sejam lebey gak br smpai turn aku... bla bla bla dgn doc... vdad punye nanges la doc nak chk bdn...ei...geram aku...da la nak tmbg pun payoh...tu bukan doc nak inject lg... (x inject pun...hehehe) kat lua dingdong2 ngan kaunter farmasi kne caj rm76 utk 4botol ubat...erkkkkk... janji vdad cpt baek!!!!

how to rotate my pic after upload?

demam???

lemau???

hantu ponconnnn!!!!

posing skeqqq!!!