Thursday, August 4, 2011

puasa dtg lg ~ serunding daging



kali ni siap order  serunding daging kegemaran... serunding leh aku wat sahur... mmg itu menu sahur aku sejak dulu.. nak jd citer plastik courier di gigit tikus... dah dpt gigit 1plastik serunding aku... nasib baik pack paling kecik yg kne... buang gitu je...sygnyerrr....
order nekbat mentah jugak.... blk umh terus msk air gula n nak msk nekbat.. try msk sepruh dulu sbb xdok daun pndn... aku msuk perisa pandan je td...mujur bunga cgkih tu ader...esok kakda bwk pndan aku oter balik la... nak jd citer sdg elok nekbat aku msk...dapo gas tetiba padam... huhu...abis gas la plak... kdai runcit pun da tutup... col pin da x jwb... esok la br settle... nmpk gya sahur esok mmg serunding yg jd mgsa sbb da x dpt msk lauk laen...
Published with Blogger-droid v1.7.4