Sunday, November 8, 2009

sopin jap..

kat t.mnja je sopin nyer... beli brg2 dpo n brg2 kprln umh...yg plg pntg beli susu vdad,,, spnjg survey aku t.mnja ni murah skit rege susu bnding psrya2 lain & jgk kdai rncit... (klu korang tau mn2 yg lg murah dr t.mnja gtau aku k...) aku g t.mnj b4 hntr spupu aku blk smambu ptg td,,, nak beli brg la plak katanya sblm balik tu...klu ikutkan ht aku ptg tu MALAS... sbb plan dr pg klu cuaca molek sblh ptg nak bwk widad g taman,,, hurmmm,,,, ksiannyer ank aku...tggu r mg dpn plok deh (tu pun klu x hjn!)

ops! beli tuala wanita ke??

nak cari sekut la... sna plak mi..

kua dr t.mnja perut dh mula bereroncong... hjg mg yg mls...mls lgsg aku msuk dpo...xde mud sgt... spupu aku nak mkn nasik mlm ada bola kltn vs n9 tu, aku suh dier uruskan sdiri (sian plok,,,sory yer frah,,,lenkali la k'bie msk,,, tp aku g gok la dpo msk sadin kat dier)... peti aku tu kosong benarnyer... x smpt nak topup lauk pauk...x risau ngat tahu laki aku still ader KL ari tu nyer... pnjg la plok story nyer... nok bgtau aku kua t.mnja tu g mkn kat mdn slera yg kat lmpu isyrt pmtg.bdk tu je... doh dkt ngan tns mnja kan,,,hehehe..

mdn slr kat trfk lght pmtg.badok



wajib bg nasi + lauk kat pinggan lain... klu x kiter nak mkn x tng duk kaco