Thursday, November 5, 2009

aNi dH dPt neWbOrn???


smLm dr kul12 dh kua curik tlg hntr ani g ambik "newborn" dia kat pro2 jln bsrh... alsan aku r tu nok kua ofis...ekekekek...mengulor je kje (kje jln gak k!)...bosan gok lama2 duk kat opis...(alsn lg!!! klu dah mls tu g2 r)...

sesi pnyrhan "nwbon" ani yg kaler putih tu... sajer x snap kpl depa 2 org ni...mls la nak intprem lbih2...(erti kata lain "blog aku kan ni!!!" hahaha)

dpt je "nwbon" ani ni... kami mnuju ke kdai tinted... wat terus...xdok tggu2 doh...hahaha... ni lah aku...dr nak tlg hntr je... start menyinggoh merata... (sajer je mmg doh plan awl2 lg,,,sblh kdai tinted tu ader kdai bb (babyhome)...hehehe...lyn...tp xdok bekenan kat ht plok (x kene bajet rege adioh nok carik)... smntr tggu tinted siap,, ambik kete menuju ke kdai bb 1 lg ngan ani... okla... jmpa la bajet brg yg bekenan dihati... bkn adiah utk ank kgkwn je... adiah utk ank sdri pun aku belikan... siap beli adioh pth blk kdai tinted...tgk jam da kul2,,, pekene cendoi satttt!!!!!!!! (kbtlan ader plok kdai mamak jual cendoi situ..huhuhu)...


CENDOL air puteh...(santan mmg la air kaler puteh..bleh x gitu???) hahaha... nma tmpat la "air puteh" tu!!!


dahage nye!!!! pekene dulu ngan kipap...kipap pun best wlu dh sjuk skit

lps pekene cendoi ni terus g tnya tinted dah siap lum,,,alhmdulillah da siap...klu x lama lg la aku ngulor...hahahaha... balik opis plok!