Thursday, November 5, 2009

aNi...anGkat jeMurannnn...huJan dan tuRunnnn...

ani jgk yg kne kan???!!! nmpk nyer musim hjn dh nak bermula... yg pasti hjn mula trun kdgkla lbt kdgkla renyai dr tgh mlm td kat umh aku... sjuk nyerrrr!!! mlg skali tdo b'teman ntbuk comel aku ni je,, laki xde,,, ank jgn hrp la bg sesape sntuh time dia tdo...slwt jam 2.30pg aku tdo mlm td n slwt jam7 aku br sdr tdo..bestnyer tarik simut... berGAJAH la aku pg td,,, pas mndi bkak2 lemari aku,,, tingat TODAY IS THURSDAY...BATIK DAY'S... chitttt!!!!!! 1 baju batik pun x bergosok,,,maka itu b'tmbh kelam kabut la aku...kua dr umh dh kul8 mgharungi denai2 jalan yg msih basah di siram hujan...chewah... mcm nok tulis novel plok...mmg lmbt teramat la aku smpai opis...nak speed kat by-pass mmg x bleh la... jln licin dek hujan... pastu byk nyer lori2 n kete2 yg lembab mendepani kete buruk ku yg susah nak idup tu...

br lps hntr vdad kat taska... kne u-turn kat smpg nak ke epot
 

byk nyer loriiii... asap bapok itam lori dpn aku nih... wat repot br tau!
 

dpt melepasi lori2 yg kat dpn aku td... tp kat dpn byk lg lori...huhuhu


dh smpai shell b4 shahputra,,,still hujan...
 

susur keluar kat trfk lite shptra
 

x lps lg la,,, tggu turn skali lg,,,kete agk byk dr hr2 biasa...
 

dh smpai parking x formal opis aku
 

alahai,,becaknyer...
 

tgk r parking yg aku dpt... tu pun mujo x berselut..
 

jauh plok tu...pdn muka...sape suh dtg keje lmbt2??? klu smpai 745 konfem still kosong dpn surau
 
sabo je la tgk parking opis aku nih,,,hrp2 bgnan baru nnt dpt parking lot yg tersusun & terjaga