Sunday, September 27, 2009

CiRit Yg TerUk


ubat serbuk apa ntah yg doc suruh makan ni...tp widad skit pun xnak


susu tanpa laktosa yg doc kasik sementara widad kembali normal


ubat ni campur dlm susu,,,abis jd kelabu susu minah tu,,,nasib la dia nih pakai hentam je bagi susu kaler aper skali pun


ni utk angin,,,perut widad dah masuk angin


ni krim utk punggung yg melecet


Kesian betul kat minah aku sorang ni... x tau salah makan atau silap tang mana tetiba je cirit-birit... 1st day dia kene tu sabtu 12/9/09.. hari ke-2 nmpk x tahan lg,,, malahan si widad start demam... terus aku bwk g klinik biasa yg aku g (al-Razi Sg.Isap)... still cirit anak aku x nampak perkembangan yg baik,,, malah makin teruk...cirit lebih 10x sehari... taska plak x endah aku suh tengokkan pampers setiap 1/2jam.. bila aku ambik katanya dah baik... bila balik umag\h,,,widad still berak... apa lg melaung 1 taman dengar sbb punggung dah melecet...pedih wooo... aku plak yg nangis bila widad x tahan sakit...hari ke5... lastday aku keje b4 cuti hr raya... aku skali lg bwk widad g klinik...kali ni ke klinik pakar plak... fuhhh...punyer la banyak ubat doc bagi,,,n dinasihatkan widad diberi minum susu tanpa laktosa bt sementara waktu atau sehingga kembali sihat...
perjalanan balik kg byk berhenti salin pempes si widad,, hingga lah hari last berpuasa widad masih cirit...muka pun dah pucat... badan pun xde energy dah... alhamdulillah raya pertama widad kembali sihat walafiat...