Monday, September 7, 2009

One Nite @ HTAA, Kuantan

Pada 13hb Nov tahun lepas,,, widad kene tahan wad... nak tau kes aper?? widad kene pangkah tebuan atas kepala... kat manaa kejadian??? kat dlm umah... nasib baik aku perasan...

betapa cuak dan cemas nyer aku... hby plak br outstesen masa tu,,br halfway klu x silap,, col hby terus patah balik...



Aku tepaksa handle sdiri smntr hby sampai... mula2 bwk klinik berdekatan ngan umah...doktor kata sbb widad masih bb kene refer hospital, n pihak hospital akan tahan utk tahan utk tgk perkembangan widad.. aku patah balik ke rumah n bergegas siap barang2 widad utk ke hosp... dengan laju nye aku drv ke hospital,,,nasib baik hosp x jauh mana,,,lebih kurang 5km dr rumah... ambik darah n bg ubat kat emergncy room,,, n widad tepaksa ditahan...kua dr emergncy nmpk hby aku dah smpai... tdo la aku kat hosp malam tu dgn si widad... alhamdullillah petang esokkannye widad dh dibenarkan balik umah...