Tuesday, September 29, 2009

Siap2 nak balik kuantan...

Lama betul aku balik bercuti...tp still x puas la duk kg...alangkah bestnyer klu leh keje kat kg... Raya kali ni punya la kalut ribut...xde gambar di pg raya pun...uwaaa... yg tu siap yg ni x siap...last2 x ingat sampai ke sudah...

hubby aku biasa la hilang sokmo,,,maklumla kengkawan semua kat jerteh...mati kutu duk kg aku... aku wat x brp nak kisah... janji aku leh balik raya kat kg... hby nak g mana suka dia la...

balik kali ni pun aku tkg jd driver mak aku je...mak aku x brape sihat... tukang masak pun aku... bertindak mengikut arahan... mak aku tolong gtau je nak masuk tu masuk ni dlm masakan... terbaring x larat nak bangun...


mak aku tu kekadang kesan ubat yg dia ambik lepas bedah tu xleh keje penat...x leh x cukup tido... x leh x cukup rehat...nnt dia penat apa pun xleh buat dah... mmg mak aku flat dr hari jumaat hgga ke raya ke3...

dah siap2 nak balik ke kuantan raya ke5 tu...hubby ada jemputan jamuan raya kat setiu jam12 hgga 3pm... sampai setiu betul2 dah kul3,,, x sempat pun nak g jamuan....kelaparan aku... klu tahu gitu stay lg semalaman kat kg...sedih plak nak balik... widad pun dah makin mesra ngan tokmak tok abah...klu dulu xnak langsung ngan abah aku... balik kali ni siap dokong siap naik moto ngan tok abah... makna nya anak dara aku dah makin besar dan dah pandai...

klu la kuantan-krai tu dekat aku tinggal dah widad duk ngan tokmak tokabah... klu tinggal duk jauh ni bukan widad je demam,,,dgn aku2 skali yg demam...