Thursday, October 22, 2009

biLa naK aDer aIr ni Weh????????

Seksa giler bila xdok air nih... ni pun mujor ngat hby outstsn,,, so aku berdua ngan widad je yg pkai tngki seconet umh teres nih sjk 2 hr lps,,, dh la x nyimpan air (x tau wehhh!!!),,, simpan pun air minum je,,,huhu,,,x tau la nok btahan smpai bila air lam tu,,, ari ni da masuk hr ke3 xdok air,,,yg plg menyedihkan aku,,, ank aku depa x mmandi siang td kat taska,,,depa doh semput air ngat.... mkn ke dop ank aku td,,, kebuluq giler aku tgkdia pelahap grg keledek n grg psg aku beli...blk keje td kbtlan semek aku tu berak,,,aku mndikan terus... aku pun smpt lg mndi utk mlm ni... esok klu aku terputus bkln terus kene la wat muka x malu g tmpg umh mak angkt aku,,, dah col,,, depa xde mslh pun,,,air xde sehari yg di notiskan je... (silap2 aku EL br tau esok!!!) mna x nyer,,taska dah pesan suh bwkkan sebekas air utk ank... x besar pun xpe,,,jnji ader...leh la cover depa nak wat basah2kan bdn widad,,,basuh bontot basuh pepet... yg pntg pg2 esok aku konfem masukl ofiz mbt skit,,,, nak siap2 mandikan si widad sblm hntr ke taska...


cukup x eks??? byk ni je air aku bekalkan utk widad esok