Saturday, October 10, 2009

reaDy to hOme sAuna?????????

Moh le kiter bakar lemak ngan sauna... huhuhu... aku nih nak kua beriadah kat lua x mampu lg rasanya.. lgpun skrg ni aku dah kurang stamina sejak2 berat bdn doh naik melampau makan byk dekpom kata hby aku,,, yekee!!!
Kene usaha lebey skit ni... sampai aku sanggup kua duit beli sauna ni plok... bukan 2kali bukan 3kali hby aku memperli aku... malahan doh byk kali...uwaaaaa.....  Sedih gok hby duk perli2 maklumla berat sama masa aku ngandung dulu.. mmg aku pun doh rasa x selesa dgn body builder aku nih.. hujung2 mggu atau mlm time anok dara aku pengsan tido bleh la aku bersauna...




 prepare to start sauna today!


 nengok!!! periuk sauna ni mcm periuk nasik kan???


start to sauna... huhuhu...

 
wahhhh....dah naik wap!!!!! bestnye...

rasa lega sangat badan after sauna... nak g sauna kat kedai xde masa x mampu klu skali sauna paling kurang rm25... utk guna sokmo2 n jgka masa panjang jgn jd tmpt simpan menan anok doh r pasni x membazir rasanya aku beli... nak guna masa mana skali pun bleh... kawan2 yg nak try datang r umoh aku... tp bowok herba sdiri deh... limited edition... klu nok suh aku sedia herba bleh gak kene bayar r