Saturday, October 3, 2009

LomAk da tEpu weH....

Wlu apa pun terjadi,,,kene nekad turunkan berat badan... punya la terpengaruh ngan JM5... smpai demam2 aku tahan lapar smpai menggigil2... kawan aku "mekni"(bukan nama sbnr) pun teSt JM5... smpai pOning2 kePaLo wehhh... maNa Leh diEt x maKan... paTut r mu kaYa dr.rOzmey (toKey punYa jm5)... dah laMa aKu sTop jM5... tp Nak keNe haBiskaN gaK 1 koTak lg yg adEr..

taPi... akU tePaksa aMbik deTox Lak,,,naK cuci tOksik2 dLm baDan aKu nih,,,maKlumLa,,, leMak dah tePu,,, uwaaaa,,,beRat maKin berTambaH,,, kebaYa2 dah keNe simPan wat seMentara waKtu.. boDoh tul... aBis deTok samBung Jm5 yg ada beLen lg tu...

beli kat cosway dgn harga rm22.90,,, harap2 x bayak pun skit pun takpe toksik terkeluar dr bdn aku nih,,,maklumla da tepu mmg susah skit,,,


hmm...aku pun dlm perancangan nak beli sauna... smlm g tengok ngan mekni (bkn nama sbnr)... mahal n kurang mnarik minat... kene order gak la nih nmpk gya dr kl...


pinjam gmbr dr blog mekni(bkn nama sbnr),,,sbb x menarik perhatian aku,,, x rasa pun nok ambik gmbr...hehehe