Tuesday, October 27, 2009

buDak naK memBesar giTu la...

Itu yg terkeluar dr mulut mak aku kat corong hpon td (hpon ader corong ke??) nak bg aku rileks pg td... huhuhu... alkisahnyer widad terjatuh dr sofa masa duk lyn ceria smbil isap susu nyer... uwaaaa.... aku plok rs nak nangis...mula2 aku pujuk2 suh brenti nangis je,,,ingtkan sakit skit n terkejut je...widad makin meraung2... bila aku dokong,,, masyaAllah,,, dah abis darah mulut anak aku... nak aku lapkan darah pun x kasik..last2 kumur (ke telan??? xnapok pun air kua balik) kat sinki bilik air... abis towel kene drh... ngatkan gusi n gg dah patah.. bibir yg pecah smpai drh,,,huhuhu,,,jgn demam dah... aku masuk keje lambat sejam...berat ht plok nak g tggal vdad kat taska...klu keadaan x izinkan td, aku EL doh...tp nmpk cam ok dh,,, bgkak pun surut skit lps aku demah2...alhamdulillah...

bibir bgkak skit tu...
 
ala shedihnyer ank mi...


ngis plok,,,rs sakit kot,,,edisi pjk memujuk,,,huhu..