Saturday, October 24, 2009

Wat hEppen beB!!!!


pe jadik ni??? jem???? stuck????? katne beb?? huhuhu... 

lunCh hOur smlm r nih punYe kiJean... koNonnnn... noK nGat g tmPat ni... aMek kAu... maKan tArt jeM lam keTe r jaWabnyer.... kan kan kan ani kan????????
aku rasa dkt 1jam kami stuck kat area ni.,,,nak carik parking benarnyer.. xnak gerak langsung kete2 nih... ada la tu mangkuk hayun yg x timbang rasa kat org... last2 bleh je kua slps org dh start2 horn termasuk aku yg menekan horn kat stereng kete ani dgn panjang & lama skali...hikhik.... aku  & ani amek kptsn tkr destinasi...tp...kat mana ni eks yg kami stuck???????



Lorrrr!!!!!! Cni tmptnye... mana nih???? Ktan plza beb!!!! ada jualan gudang...diskaun smpai 80%... pompuan kan biasa r...rmbg mata ble tgk sale2 nih...hahaha... x krg gak si jntan2 yg berkokok...pdhal jumaat tu,,, masjid ntah ke mana...ktan plza ni jgk jd tumpuan...so kemana destinasi aku slps x jadik nak ke sini???


aku g sini r ngan ani... sblm tu sgah celcom jap nak terminate hby aku punya brodben yg lama...sbb dah pkai yg baru... pastu konon2 dahaga ngat tekak makan jem lam kete.. nak g la lepak alif lyn cendoi.. tp megamall memanggil2 je ktorg nih... hikhik...


dlm megamall ini penyudahnya lunch hour ktorg smlm.... dr cendoi mamak alif... bertukar ke restoren pakjanggut... (org pntg bleh makan x eks?????hahahhaa)