Sunday, October 18, 2009

penatnyer hr ni...

hampeh nye kwn,,,mentang2 pegnen 10hr,,, da x lrt nak drv ke tmpt yg dijnji mlm td ke ko mls???.. so terkedek2 la aku mencari umh ezam bertiga ngan ank aku... bertiga??? saper sorg lg eks??? setahu aku,,,laki aku otstesn...hurmmm...skandal kot!!!! x kisah le sesape pun aku bwk,,,janji dah smpai n dpt pelahap makan nasik lomak spesel from kl... nasik dgg ader...spegeti ezam wat sdiri ader... dll...xdan nak rasa n snap gambo... segan skit datin2 ader...tamu pun ramai... tu kira nasib baik yg sorg lg kwn aku dlm pntg...klu x hero nyer lg mensepahkan memeriahan suasana umh ezam...

nasik lomak umh ezam,,, ni je yg smpt aku curik2 snap.. ms ni mak ezam dokong widad...hikhik

balik dr umah ezam,,, aku g ecm,,pusing2 dlm c4 n pusing2 kat grd flr je dgn widad yg x berkasut (kasut cinderela widad tsengaja ttinggal umah ezam) ,,,x lrt r plok,,, tp alg2 da kua,,, nak g cr perfume r,,, dh lama kehabisan wat x tau je pakai la perfume murah2 yg mn ada dlu (sory geng klu bau busuk skit sjk 2 mnjak,,,esok da wangi!!!)... n de geng pun dh lama x kua ke ecm tu,,, so x terbeli la aku,,, hr ni wlu cmne skali pun nak kene beli gak...



rs bekenan plok kat Hugo Boss ni... x tau r sdp ke dop bg org ln...x penoh cuba lg yg ni...


kua dr ecm tu singgah butik kain tudung aku.... kat ariani tuuuu....!!!!!

kan aku dh kata,,, aku g ariani galeri... jom kita masuk...



ni la kat dlm ariani galeri tu,,, ok kan??????!!!!

hahaha.... (x mampu la aku nak beli dr butik ariani,,, note 50 blm tntu dpt selai tdg lg... tp klu kat butik aku yg dlm gmbr tu,,, note 50 leh dpt 3lai da tau!!!!)
 dr butik ariani ku tu,,,aku singgah giant lak jap... nak beli bubur nasik kat widad,,, nak masak pun  x baloi,,, dia x mkn ngat klu ngan aku... ni pun dh rs m'bzir je rm3.50 td,,,1 suap  pun xnak,,, bntai z da tu lam bilik... kat giant td smpt aku smbar buku utk widad... baby's 1st picture book... mmg betul2 1st book utk dier... aku x penah belikan buku lg...umur dah 1 thn lebih,,,slama ni duk tgk je dier belek2 mjlh RASA, mg wanta, pa&ma n harmoni aku...


jgn nak curik2 bc mjlh umi lg tau,,,ni umi belikan tuk widad dah...



ank aku dah kepenatan,,,t'tdo otw blk umah... mgu dpn ikut umi sopin lg tau!!!